Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Biztos háttér

2010.12.29. 23:35 Little Girl:)

Nem tudom elképzelni az olyan szülőket akik eldobják maguktól a gyermeküket. Lehet, hogy azért mert nem ilyen körülmények közt nőttem fel. Egy gyereknek kell a szülői háttér hiába ilyen-olyan-vagy amolyan a gyerek (itt viselkedésre célzok) mert ha nem is ismeri be akkor is valahol a szíve mélyén tudja, hogy a szülei azért vannak mert egyedül nehéz lenne megismerni a világot és főleg felkészülni rá. Én speciel túlzásnak tartom ahogy apukám védelmez mert egyszerűen "azt érzem elfogy a levegőm" de néha rájövök, hogy ezt nem azért csinálja mert rosszat akar nekem hanem azért mert SZERET, és ilyenkor elmosolyodok mert én is nagyon szeretem annak ellenére, hogy mennyire lehurrogom amikor óv.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr342547223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása