Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Zsipi,Kálvin tér, Mori liget, Mori2

2011.10.24. 18:31 Little Girl:)

 Szombaton azaz Október 15.-én hosszú és vegyes estének néztem elébe, amit vártam mert a táncpartneremmel még nem voltam bulizni..:) (így utólag nem is baj). Tehát átmentem Zsipihez (táncpartner) és arra gondoltunk mi még buli előtt próbálni fogunk. Nos ebből annyi lett, hogy kb. 2x végig jártuk zene nélkül azt letudtnak is tekintettük...:D Aranyos kis kígyói vannak hát közel se mertem menni a terráriumhoz mert ugyanis kettő is van... egyiket még ásítani is láttam azóta is kisért rémálmaimban..:D Elindultunk Kőbányáról (mert ott lakik) és még volt időnk ezért betértünk a Kálvinra egy kis pubba és egy jégerrel kezdtük az estét::D. Dóriékkal találkoztunk Népligetnél, hogy együtt menjünk Mori ligetbe. Bementünk de alig voltak és még jóval 9 elött voltunk ezért átmnetünk a Mori2-be ahol tömegnyomor volt és ugye 21 óráig van a koktél akció. Huh mázlink volt mert 21:59-kor kaptuk meg az italainkat. Zsipi elment hamar mert elakarta érni az utolsó metrót. Timi átment inkább Gőtébe (kocsma). Mi meg ott maradtunk egy kicsit aztán Timihez még beugrottunk és hazaindultunk. Még Bálinttal is összefutottunk...(régi sztory). Az a para, hogy a hazaútra teljesen nem emlékszem ami elvileg elég para volt. Bevallom tényleg sokat ittam a kelleténél...A villamoson volt egy csapat néger srác és odajöttek hozzánk......

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr293326919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása