Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Halloween....

2011.10.31. 23:21 Little Girl:)

 Most, hogy így életemben másodszor részt vettem egy halloween buliba, teljességgel kijelenthetem, hogy nem a nekem való mulatság. Elmesélem, hogy miért. Tavaly nem tudom leírtam e vagy sem de most akkor felfrissítem az emlékezeteket. Tehát sokan voltunk, sokat ittunk, és sokan is volt azon a bizonyos szórakozóhelyen amit nem nevezek nevén mert nem fogok ingyen reklámot csinálni nekik...:) Körülbelül fél-egy órát álltunk a sorban, a hidegben ami már alapból elvette a kedvem sőt még oda is alig találtunk na mind1 nem is szaporítom a szót az a lényeg, hogy kifizettem a belépőt és konkrétan bent voltam negyed órát, mert egyszerűen rengetegen voltak és bepánikoltam. Tavaly vámpírnak öltöztem...

A mostani Halloween partyra vissza térve: Jól indult, a közepe is türhető volt, de a vége annyira nem.....Mom parkig eljutottunk és ott megkérdeztünk két srácot, hogy hol van a hely mégis csak és velük mentünk is be aztán. Nekem bejött az egyik srác de ez most még nem fontos. Kicsit így utólag bele gondolva kicsit furcsa volt, hogy pasik voltak ott többségben és kifejezetten jóképűek voltak. Azzal a két sráccal voltunk szinte egész este és táncolni is invitáltuk őket. Dóri, Timi és én voltunk. Dóriék hamar megunták a bulit ezért leakartak lépni de én az egyik sráccal, hogy is mondjam összemelegedtünk..:D:P Nem akartak ott hagyni de én ott akartam maradni egy órácskát még. De ők leléptek, viszont mehettem volna velük és Dóri mondta is....de én ott maradtam mert még ismerkedni akartam vagyis azzal a sráccal. Úgy lett volna, hogy taxival megyünk de végül nem voltam elég határozott, hogy mit is akarok így elindultam haza busszal, egyedül. Nem így terveztem de ez lett, mivel elment az éjszakai buszom ezért felhívtam drága édesapámat, hogy nem lenne e gond ha értem jönne és egy apának egy ilyen kérdés miért okoznak gondot ezért értem jött a Margit hídhoz mert ő egy kifejezetten gondoskodó apa....:)

 

Végülis ez a Halloween se zajlott zökkenő mentesen, ezért itthon nem megyek több Halloweenre max külföldön....:))

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr123343759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása