Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Balcsi 2011 Siófuckon:D

2011.09.04. 20:02 Little Girl:)

 Körülbelül 1 körül értünk le barátnőkkel a Balcsira. 1 hétig ott dekkoltunk szülők nélkül sok alkohol társaságában, hát képzelhetitek mi volt.

Első este/éjszaka már megtörtem ami most fordult először elő velem:S Az a nagy helyzet történt, hogy hánytam, na de elmesélem az előzményeket. 

Készülődtünk, jól beittunk és bementünk a városba mulatozni:D A társaság fele már megunta az esti nyüzsgést és hazament mi is mentünk volna dehát ha leülni invitálnak főleg 3 pasi akkor nem mondhatunk nemet. Másodmagammal tehát ott maradtunk és meghívattunk magunkat egy kis vodkára de azért én leszoktam öblíteni valami alkohol mentessel de csak sör volt kéznél és jobb híjján azzal öblítettem. Haza értünk de azt nem tudom, hogy hogy mind1 de nem voltam túl jól így....... Aztán a padlón akartam aludni,plüsst is loptunk, képes lapot is, mesztelenül is ébredtem, kajáltunk is éjfélkor, Lengyel pasik is voltak, vizibicikli is volt....megmég amire nem emlékszünk.....:D 

Szóval jó kis nyár záró elutazás volt.:D:D Jövőre nagyobbat zúzúnk az is biztos...

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr63202604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása