Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Ügyintézés_Mozi

2010.08.12. 09:55 Little Girl:)

Apukámmal bankártyát nyitottam. Tükröket hoztuk el mert még van egy-két simitás a felújítást illetően. Utána tippli haza kaja,smink,fürdés és rohanás Gergőhöz. Elmentük az Urániába moziba mert ott még nem voltam és Gergő szerint nagyon jó és szép meg minden mint én, na jó no ego:D Nem tudom én nem nagyon csípem az ilyesfajta mondhatni fapados mozikat. A légkondi túlzottan hűtött és a hátsó sorban űlő kisebb emberek nem látnak sok mindent. Azért élveztem persze mert nagyon jó volt a film is meg a társaság is:D

A film végülis tetszett de túl egyszerűnek bizonyúlt nem volt menne egy csavar se.

Utána Károlyi kertben élveztük tovább egymás társaságát...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr562216356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása