Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Barlang TÚRA- Szigetmonostor

2011.09.11. 21:11 Little Girl:)

 Unokatesóm vagy nagybátyám nem is tudom pontosan de rokon az biztos, tehát vele meg még páran elmentünk barlangászni. Ő volt a túra vezető mert már nagyon régóta űzi ezt az  extrémsportot amit még az életbiztosítás sem fedez.

Elindultunk vagyis leindultunk a nem tom hány méter mélyen lévő Mátyás hegyi barlangba. Amiket mi csináltunk azt én csak filmen láttam de tényleg, olyan helyeket másztunk ahol azt hittem beseférek olyan meredek szakadékok voltak, hogy Sanyi minden ilyen helyzet elött három lehetőséget felajánlott az átjutásra rendszerint a kevésbé veszélyesnek tűnőt választottam. Nagyon élveztem mert minden elvolt nevezve. Volt például; színház terem: barlang szelleme itt él és ifjú amatőr barlangászoknak itt kell kiengesztelni a szellemet mert megsértették azzal, hogy a barlangjában tartózkodnak. Földgömb terem ahol még az egyenlítő is elfutott fölöttünk. Olyan is volt ahol egy állatot lehetett kivenni a sziklákból. Vonalzó kő is volt (úgy nézett ki a széle mintha vonalzó lenne). Valami merész árok vagy azt lehet rosszul tudom de valami olyasmi. Nem mondom, hogy tiszta maradtam mert nem is. Hol fáztam, hol folyt rólam a víz de nagyon élveztem az biztos és legközelebb is megyek...:))

Utána Ildiéknél aludtam (felesége a Sanyinak) és ott volt a kis 1 éves lurkó az Alex meg a nagyobbik fia a Marci. Este szalonnát sütöttünk nagyon élveztem az ott létet. Másnap azaz ma meg ünnepséget tartottunk mert jövő héten lesz a szülinapja a mi kis 1 évesünknek. :)

Megintcsak nem mondom, hogy nincs izomlázam mert iszonyatosan van....:D holnap reggel jó lesz az a dupla tesi...jah és még igazolást se kaptam kedves Sanyi...:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr283219351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása