Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Valami elillant.....

2009.09.23. 21:15 Little Girl:)

Valami ellilant ahogy a címemből is kiderült, ezt tulajdonképpen arra értem, hogy most nagyon nagy megdöbbenésre jöttem rá és nem túl jó értelemben. Egyszerre rossz is és egyszerre nem érdekel. Ez van, ahogy szoktam mondani de ez itt most kevés az a baj. Nem tudom mi bajom mert azon kapom magam, hogy már nem érdekel de valahogy mégis zavar és zavar és felrobbanok a dühtől. Ennek a bejegyzésnek nem erről kellett volna szólnia ezért is mérges vagyok, mert ez nem túl sok emberre tartozik, végülis csak rám. Ki kellett adnom magamból ne hogy felrobbanjak...Pont most nem jó a myvip hát persze nehogy leüvöltsem valakinek a fejét levélben. Abba is hagytam ezt itt és most ünnepélyesen mert úgyse lesz jobb ha itt ki adom a dühömet. Szóval térjünk át arra az unalmasnak látszó iskolára, hát azért a tanárok is elég.... nem mondom ki mik, mert röpit írnak de ezt egy nap 2 tanár is eljátsza szóval elegem van mindenből! De öngyilkos nem leszek:D Ahhoz túlságosan élvezem az élet örömeit:) csók-csók mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr221402874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása