Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Szülők elutaztak....jeeee:D

2011.04.17. 10:20 Little Girl:)

Mint minden normális tini örül, ha a szüleivel nem egy városban vannak és mivel én is normálisnak mondható vagyok néha ezért örültem, főleg mert 4 napra hagyták itt a kéglit nekem és a nővéremnek: D Szombat az egy Cosmos divatbemutatóval kezdődött ahova Annával mentünk és egy csomó ajándékot begyűjtöttünk.

Estefelé mivel nem akartunk egyedül itthon dekkolni, de azért elmenni se szerettünk volna ezért nővérem és jómagam is áthívtuk legkedvesebb fiú barátunkat és egy dvd nézésbe csaptunk. A halálos fegyvert néztük meg pár sör társaságában....:D Aztán még át szaladtam Janhoz egy másik filmet megnézni, jah hogy késő volt? na éssss:D

Mert nem az a kérdés, hogy miért? hanem az hogy miért ne?:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr162846186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása