Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

My birthday partyyyyyy:D

2011.03.18. 21:34 Little Girl:)

Mondván egyszer van az embernek 18. szülinapi bulija ezért tartottam egy kis összejövetel feelinget. Nővérem nagyon ügyin elintézett egy céges lakást ahol "tombolhattunk" volna, ha nem lett volna haragos házinéni. De mivel nővérkém munkatársa ott lakott ezért kijátszottunk minden szigort. Azért nem volt teljesen zökkenőmentes a party. Hangkorláttal kezdődött, megtalált fiúval ért véget..:D ez így röviden az egész party összegző mondata. Az elején még szálingóztak az emberek egyre többen lettünk és ez így tök jó volt kimentünk értük a troli megállóhoz. Már Daninál kezdődtek a komplikációk, mert máshol szállt le, de csak egy megállóval és az nem volt para mert visszasétáltunk. Ment a party nagyba és ír a Kristóf egy smst, hogy a megállóban van. Dórival kimentünk, de nem volt ott felhívtam, sms-eztünk rengeteget és ez a "szerencsecsomag" nem tudta, hol van vártunk egy kicsit addig a közeli játszótéren hintáztunk, csúszdáztunk és vártunk. Persze a többiek a lakásban maradtak és nem is nagyon tudták, hogy mi leléptünk. Dani felhívta a Dórit, hogy betört az egyik TV képernyője, mert leesett a földre, na, azon nyomban futottunk vissza, de útközben már nagyon felcsesződött az agyam. Persze nem történt semmi csak a Dani szórakozott egy, kicsit mert gondolom unatkozott, na, ekkor borult el teljesen a fejem és zokogva majdnem kilöktem az ablakon. Elviharzott és a Mercy utána ment. Dóri akkor még nem érdekelte és inkább felköszöntött tortával meg gyertyával mondván itt az ideje:D:D Közben elis tűnt és a pasija után ment. Én meg már tök kész voltam és sajnos nem az alkoholtól, mint terveztem. Nővérem, aki dumált a kollégájánál és csak a zokogásokra jött ki, hogy mi történt. Kérdezte, hogy hol a Kristóf mérgemben, sőt nem is mérgemben azt mondtam, hogy jobb, ha már haza megy, mert 3 óra késéssel már ide ne tolja a képét, de a tesóm elment kocsival és megkereste......onnantól már csak punnyadás volt, mindenki ott aludt és reggel takarítás, hát emlékezetes szülinap volt az is biztos..:)

 

Amikor már teljesen kész voltam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr812757130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása