Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Egy jó hétvége végre.....

2011.02.13. 19:32 Little Girl:)

Pénteken nem mentem sehova pedig nagyimhoz is bejelenkeztem és Kristófhoz is. Folyt a taknyom nyálam együttesen és így inkább filmet néztem és teát iszogattam itthon magányosan. Szombaton azaz tegnap azért írom így mert a tegnap kihatással lesz a mai reggelre is tehát (Present Perfect).:D Timivel,Orsival(Tachi barinője),Dórival a Margit hídnál találkoztunk olyan fél 7 körül. Vettünk egy kis alapozót jaj ott baszakodtunk, hogy hol adják ki de már csak 1 hónap már alig várom...:D Na tehát gondolkodtunk hogy hova kéne menni és akkor kitaláltunk valami I. kerületi kocsma szerűséget mert Orsi ismerte. Ott elvoltunk egy külön kis helyet is kaptunk (távol az öregektől), hogy ott kedvünkre szórakozhatunk, csocsóztunk kártyáztunk is tétekkel valahogy rám nem került a sor, milyen érdekes vagy talán az is közrejátszott, hogy én osztottam....:D (pssszt ez titok). Ott elvoltunk egy idejig de aztán meguntuk fizetés nélkül akartunk távozni de ez sajnos nem jött össze.:D Utána már kicsit sem szomjasan neki indultunk és valami Roland nevű csávesz elkisért minket egy jó sokáig...:S nem volt para. Kristófot felhívtam hogy merre jár az én egyetlenem:D és pont olyan helyen volt amit tudtam hol van és így könnyen oda találtunk csak még elötte beugrottunk a Mencsvár nevű kiskocsmába de ott csak pisiltünk és kecsesen távoztunk mert naon sokan voltak. Andersenben megtaláltam Kristófot ott még gyorsan lehúztunk egy vodkát tisztán mert mért ne:D Timi ott ismert valakit vagy nem tom de jól elvolt, Dórit kergettem mert hol itt volt hol ott mert Dani probléma volt és állandóan telózott vele persze egy bunkó fasz volt nah mind1:D Kristóf fülébe szépen és finoman belesúgtam, hogyha akar nálam alhat és persze kapott az alkalmon, bátyja is ott volt Marci aki "Nem akarok még nagybácsi lenni" mondattal megajándékozott egy picike dologgal...:P És a többit már kilehet találni........reggel hamar elment mert még focizni is ment a drága (fő a megfelelő kondi):D

Najó ennyi mára csóóóóók:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr762658747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása