Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Sűrítettség

2011.01.15. 15:49 Little Girl:)

Az elmúlt csütörtököt fogom elmesélni itten:D Azért azt a napot választom, mert nagyon hosszú volt és ezért tetszett a legjobban..:)  Suliban eltöltöttem vagy 8 órát és még a matek jegyemet is megtudtam ami 3-as lesz félévkor de ennek én szívből örülök de tényleg. Iskola után elmásztam a Duna plázába és ott elütöttem másfél órát körülbelül edzésig, ettem, tanultam stb.  Edzésen tök jó volt a hangulat mert egyik csapattársam szerelmes és ezáltal nem volt köcsög velem ami ritka:D (de azért szeressük):D

Drága szüleim elmentek színházba meg a nagyszüleim is meg a Kristóf szülei is (ami nem ciki hanem kurva gáz):D Így üres volt a kégli ezért edzés után felnéztem hozzá:) Legalább megnéztük az ananász expressz című filmet ami  egy totál beszívott film:D Elvileg nem lehetett volna felmennem dehát titokba mindent lehet. Az volt a baj, hogy a végén nem sikerült. Mert nem tudtuk mikor lesz vége a színháznak így hamarabb elkészültünk és leis mentünk de mivel még volt egy csomó idő és lent is vártunk ezért inkább vissza mentünk mert apum felhívott, hogy még csak a ruhatárnál vannak. Apum is rendesen megkavarta a dolgokat mert elöbb ideért mint a többiek, hogy én addig beülök a kocsiba de én fent voltam ezért nem lett volna idő már lemenni. Szóval az a történet befejezése, hogy mindenki találkozott velem pedig nem kellett volna..:D

Jan felhívott és elújságolta, hogy megtalálta a házam és ott áll elötte, mondom ok csak én nem vagyok otthon:D De megvárt mert mért ne kb fél 11-kor és ha már várt rám kb egy órát akkor felinvitálom szóval még ő is feljött. Nem maradt sokáig mert már elég késő volt valljuk be és még a jobb jegyért németből megkellett volna tanulnom valamit amit fél 12-kor kezdtem el mert ugye ettem meg fürödtem még gyorsan.

Jó sűrű nap volt de nem bántam mert szeretem a pörgést:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr162585819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása