Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Kari ajik:D

2010.12.27. 21:51 Little Girl:)

Húúú de picsás kezdés "kari ajik" borzalom, nah de nem akartam kiírni mert nem érek rá:D  ez is gáz kifogás nah de mind1 is. A 2010-es Karácsonyom most nagyon jól sikerült kivételesen nem kaptam sok mindent de pont amire vágytam azt igen és még kellemes meglepetést is hozott a Jézuska:) A kaját nővérkémmel egy kis konfliktussal kezdtük de aztán hamar tisztázódott és kezdődhetett a főzés éssss ami a legfontosabb nem rontottuk el...:D

Menü:

Leves: Póréhagyma leves (zacskós volt így esélytelen az elrontás)

Főétel: Kb. 6 csirkecomb, sok csirkemell darabkák csináltunk hozzájuk almás és gombás tölteléket és azzal töltöttük meg őket vagy göngyöltük bele.

Köretek: Rizs ( ennek én voltam a felelőse ezért kemény maradt egy kicsit..:D), Krumplipüré

Saláta: Uborkasali

Desszert: Tiramissu 

 

Ajándékok: pénz,Activity 18+-os...:D, nyaklánc (playboy-os), parfüm, kesztyűű, Londonos-kép..hamár úgyse jutok el odáig egy hamar..:(

meg ugye BARÁTNŐKTŐL IS KAPTAM és persze ADTAM is. <3

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr772547242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása