Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Halloween

2010.10.30. 22:21 Little Girl:)

Elő bulit tartottunk Szentendrén Daninál. Dórival találkoztunk a hévnél, mert úgy volt, hogy a Janék is jönnek csak közbejött egy kis betegség nah mind1. Vámpírnak öltöztem vettem mű vért meg ilyenek fantasztikus, Dóri meg playboy nyuszinak.  Actyvitiztünk én Lőrinccel voltam párban azért részegen egész jók voltunk..:D Dumálgattunk aztán kb. 10.-kor elindultunk a club playbe. Hát volt vagy 2-3óra mire eljutottunk oda, és út közben is voltak érdekes dolgok. Dóri elhagyta a villamoson a telóját és utána rohantunk és visszakaptuk. Gyrost is ettünk. A Moszkváról valami busszal mentünk, amire egyáltalán nem emlékszem, de stoppoltunk is...:D Playbe hatalmas tömeg volt és valamilyen érzés elfogott és hazavágyódtam inkább. Apum éjszakás volt így haza tudott vinni, mert a közelben volt. De előtte még mivel le volt zárva az út kordonokkal így nem engedtek át, és valami nagyon rossz érzés fogott el, 1956-os felolvasandóink között volt egy bekezdés, ami eszembe jutott.    "Magyar Kati tizenhat éves művészeti középiskolás piros melegítőben, narancsgerezddel kínál. November 4-e után halott, a Terézvárosi templom előtt hanyatt fekszik a vöröskeresztes ballonkabátban, a piros melegítőben"   és én piros kabátban voltam....

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr632410641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása