Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Hétvége(L) :D

2010.10.05. 21:04 Little Girl:)

Szüleim elmentek wellnessezni és milyen volt a lakás 5 napig.....:D Na azért nem teljesen a miénk a nővéremmel mert én mondhatni alig tartózkodtam itthon. Nővérem barátjával szeretett volna lenni így igyekeztem nem itthon lenni. Pénteken edzés után, Dorinával és Petivel dumálgattunk és elvoltunk estig kb. 10-re haza is értem. Szombat reggel, évadzáró gulyáspartyra voltam hivatalos az ijászpályán, mert ugye októberbe nincs hivatalos edzés. Azért mert köztudottan rossz idő szokott lenni október környékén meg amúgy is kell egy kis leállás. Nem volt annyira nagy szám mint ahogy képzeltem, de legalább sokat tudtam fényképezni csapattársam gépével ami már egy kicsit profibb..:D Attila (csp) enyhén szólva kiütötte magát na mind1 erre inkább nem írok semmit mert még talán csúnyát találnék mondani. Utána szerveztem egy kis mozit, (Ati,Peti,Viktor,Erik,Dóri,) Dani is oda pofátlankodott ezért jól össze is vesztem vele mert azért álljon már le.... Dóri nem egy börtönben él hanem egy párkapcsolatba és azért van különbség a kettő között. Nah a végén azért lenyugodott egy kicsit azt elviharzott, mi meg moziztunk egy jót a többiekkel. Mivel nem akartam itthon aludni, mert had élvezzék ki a fiatalok az üres kéglit...ezért a Viktornál húztam meg magam. Jól elvoltunk még pizsit is kaptam, nem volt rossz az éjszaka se south parkot néztünk....amit kifejezetten élveztem....:$ Vasárnap találkoztam egy régi barátommal akivel nagyon de nagyon jól elbeszélgettünk egy kávé és egy cigaretta társaságában...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr302348029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása