Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

In the garden

2010.08.18. 23:06 Little Girl:)

Tegnap edzés után apukámmal felkerekedtünk és meg sem álltunk Pilisvörösvárig ahol a telkünk lakozik. Már alig láttunk így inkább a faházban kerestünk szórakozni valót, mert sajnos még csillagok se nagyon voltak:S Megnéztünk két filmet, a nagyfiukat és a marly meg én-t. Nagyon tetszett nekünk így alig tudtunk elaludni utána. Azt álmodtam, hogy : először is tök félelmetes volt, mert betörtek hozzánk vagy 6 ember, de egy kiba*** nagy házban laktunk szóval több emeleten is voltak én elrejtőztem, de valamit nagyon elrontottam és a rendőrség helyett virágot küldő szolgálatot hívtam..(JELLEMZŐŐŐ):D Reggeliztünk és házat festettünk, nos, én csak hintaágyat, de az is 3 órába tellett...

A festés az egy olyan dolog, hogy egy tárgyat vagy egy hajat akár, más színbe öltöztetjük és ez által megújul és már egy új dolog lesz. ÉS EZ TÖK JÓ

 CSÓK, PUSZI, PÁ  :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr512234111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása