Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

****** jó nap- Örs vezér tér

2010.07.30. 22:39 Little Girl:)

Cst-kkel (csapat társakkal) elmentünk Gödöllőre ijász cuccokért. Taliztunk Deákon 10-kor és hévvel örstől háromnegyed óra alatt kint is értünk. Pár óra gyaloglás után megis találtuk a boltot najó nem túlzok azért ennyit mert csak pár utcára volt a kis boltocska ahol nem sok minden volt ránézésre de végül mindent megvettem ami kellett. Ott volt még Idli is az eggyik ijász csajszi és visszafelé eldobott minket a hévhez. Tippliztunk utána mamutba kajáltunk és bowlingoztunk:D (de leközelebb nem Peti fizet mindenhol... majd mindig más fizet.) Utána elhívtam a fiukat egy gyors shoppinra amit valahol még élveztek is.... és végre vettem kettő retros pólót. :) Tippli haza utána mert este meg mentünk partyzni.

Batyin taliztam Dórival meg Danival és együtt mentünk Örsre ahol lenniük kellett volna a többieknek. Nem voltak ott mind1 felszálltunk a villamosra amit mondtak csak tovább mentünk pár megállót. Végre oda értünk azt elvoltunk csak egy kicsit uncsi volt, hogy egy fiu volt, de Betti Dóri Én megoldottuk az utcán egy gyufával egy cigivel egy kis borocskával....:D Amikor meguntuk átmentünk a Deákra és ott elvoltunk egy kicsit bár sztem feleslegesen mentünk oda. Tippliztem haza, leszólított egy pasi hogy nem megyek e fel hozzá vodkázni....mondom ezt most kihagynám:D Hívtam apucit, hogy jöjjön értem mert azt hittem hogy már nem jár busz. És a pedóhoz se volt túl sok kedvem...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr962188183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása