Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

The end

2010.07.09. 18:12 Little Girl:)

Itt a vége fuss el véle, tudok mindent, na, jó koránt sem sajnos:( De azért ez a két hét sok mindenre megtanított angol nyelvből. Szerintem a könyvet be fogom fejezni a nyár folyamán, mert nagyon izgi:). Lehet, hogy még fogok menni, de idén nyáron már nem valószínű. Ma mentem az utolsó angolra és már az utca végén megállítottak, hogy tudom e, hogy ez az utca miről híres...? Fogalmam sincs válaszoltam.... azt elhúztam:D Elvileg valami zeneiskola volt itt vagy mi fene..:D Haza felé meg egy néger csávó állított meg és angolul diskuráltunk pár mondatot, de persze ilyenkor nem jut eszembe semmi kézzel fogható, pedig angolról jöttem, na mind1. Holnap megyek haza 1 hét után, mert ugye nem volt fürdőszobánk, vagyis volt csak nem lehetett fürödni:D Kaptam egy csomó filmet egyik kedves csapat társamtól :) Egész nap filmezni fogok:).

Bye,bye

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr182141481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása