Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

TRANSWOBBLERS & DIESEL CLUB

2010.07.04. 20:49 Little Girl:)

Mi karszalagoztunk ezért vip-részlegbe is tartózkodhattunk ahol a külföldi dj-k és egyéb vipes emberkék megfordúltak.:)Persze akivel mindig összefutok azzal most is sikerült összefutnom ennél jobban megse tudnánk beszélni. Egy érdekes telefon hívást is kaptam.....

Hajnalban értem haza és bedöltem az ágyba de nem nagyon tudtam elaludni valahogy ezért egy kis facebookot játszottam be aztán mégis sikerült elaludni mert 1-kor keltem fel:D Rendet raktam az íróasztalom környékén és naon jó érzés a rend ajánlom nektek is:D

 

pussssz pá:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr502129405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása