Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Skins

2010.06.13. 22:59 Little Girl:)

Nagyon szarul voltam szombat délután.  Valahogy iszonyatosan fájt a hasam, de szerencsére bevettem azt a gyógyszert, ami annyi éven át használ mindenre, most nem fogom reklámozni, mert azt a tv úgyis megteszi.:D Naszóval Dórikához már nem mentem át, mert nem volt értelme. Deákon kezdtük a bulit, ami felesleges volt, mert ott nem csináltunk körülbelül semmit. Vettünk egy kis Hubit, meg egy kis pezsit. Ami már eléggé betett nekünk, mondhatni már nem voltunk szomjasak. 4-en voltunk, mert Janék otthon hagytak valamit, és Dalma is haza ment cipőt váltani. Dürer előtt ismerkedtünk Bencével és a Névrokonommal:D ott is készültek vicces képek, de azokat inkább hagyjuk. ÉSSS elvették hubit tőlem:( (magyarán nem lehetett bevinni egy piás üveget). Jól elvoltunk bár annyira nem emlékszem, de néhány dologra igenn: sírtam, mert elvették a telóm és nézegette is az illető, jah és pofozkodtam is bár eléggé oktalanul, de megérdemelte, amivel utólag már nem értek egyet de mind1. Videóztam is, ami teljeséggel lehetetlen azt hittem utána a telefonom mást mondott...De nagyon jól éreztük magunkat azt biztos, de azért egy kicsit túlzásba vittük. De jó hír az, hogy épségben hazaértünk, nem rongáltunk, nem voltunk szemtelenek a járókelőkkel, és egész jól kijózanodtunk:D és ami a legfontosabb ennyit nem iszunk már......a kövi buliig:D:D

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr782081674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása