Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

Irány a Balaton!

Idézetek

osztálykirándulás

2010.06.11. 21:53 Little Girl:)

Na, végre megszületett  szerda délelőtt, hogy igazából csütörtökön, azaz 1 nap múlva hova is megyünk kirándulni. Visegrádra mentünk, ami az eredeti terv lett volna, csak egy másik szállást kerestünk, mert a másikat elöntötte a víz.

Tehát mindenki, aki akart jönni az kinyitotta a csipáját időbe és fél 11-re oda ért városkapuhoz és elindultunk távolsági busszal. A busszal csak az volt a gond, hogy enyhén szólva tömve volt, de mi megoldottuk, mert egy kis énekléssel meg gitározással feldobtuk a hangulatot ez valakinek tetszett a többi meg le van tojva, ha finom és nőies akarok lenni. Mire megérkeztünk a nyelvünk és enyhén szólva lógott, mert annyira elfáradtunk mire az erdőn felfelé csomagokkal túráztunk, hogy már köpni se maradt nyálunk. De a szállás nagyon király volt ilyen kis faházak voltak, de emeletesek és 12 férő hely volt benne, de most őszintén 1 éjszakára minek ennyi hely??:D Kis pihi után neki indultunk már egy kicsivel rövidebb túrának. Megnéztük a várat és bobozni mentünk. Úgy volt, hogy én nem megyek, mert egyedül nem akartam, de aztán az utolsó pillanatban  egyik osztálytársam megszánt és ment velem egy kört. Visszamentünk a szállásra és már ideje volt egy kis vacsi után nézni ezért elkezdtük a nyársakat előkészíteni és tüzet csinálni, mert egy jó szalonnasütést terveztünk. Mindenki hozott, amit akart enni, de azért mindenki adott mindenkinek elemózsiát.:D Jól elvoltunk persze ez annak is köszönhető volt, hogy már nem nagyon voltunk szomjasak...:D De hát 1 napba sok mindent kell belezsúfolni:D  Csillagképeket néztünk és jól elbeszélgettünk még a tanárokkal is:) Kár, hogy csak 5 fiú volt, de én eggyel is jól elvoltam..... Aztán, mint ahogy szokott lenni bedepiztem mert minden férfi gazember és még a kisfiúk is:D Hamar túltettem magam azt jött a lány orgia, de ebbe most nem folynék bele részletesen. Három körül elegem lett mindenből és mindenkiből azt bevágtam a szunyát.    Van, akibe csalódtam, de van, aki meglepetést okozott..:)
Fél 10 fele haza indultunk erdőn-völgyön át, jaa és még függő híd is volt:D
Csókolom, csókolom, csókolom:)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kowako · http://kowako.hu 2010.06.13. 22:57:31

"minden férfi gazember és még a kisfiúk is" - bezzeg a lányok/nők! :D

jah és még ez is király: "egyik osztálytársam megszánt és ment velem egy kört." :DDD LOL