Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Ítéleidő

2010.05.15. 22:36 Little Girl:)

Beköszöntött az ítéletidő szombat délután Magyarország utcáira. Pont ilyenkor nem lehetek otthon és nem élvezhetem a szobából egy jó meleg kakaóval. Íjászversenyre mentem, mert még nem voltam, és mert érdekes is egy ilyen. Amikor oda értem még nem esett az eső szerencsére, és még pár száz képet el tudtam kattintani Helmet gépével, ami azért elég professzionális. Ahhoz képest, hogy esett az eső és halál unalom volt, én mégis nagyon élveztem:) Jó volt látni a csapattársakat küzdeni, boldognak látni őket vagy olykor épp szomorúnak egy kiesés miatt. Megvolt mindennek a varázsa. Dorináék eljöttek, hogy egy kajálásra kicsalogassanak az euro parkba. Visszamentem a pályára, de már tombolt az eső és minden vizes volt, egy idő után hazamentünk egyik csapattársammal. 

Aztán Dóri fejéből kipattant, hogy menjünk fel hozzám és nézzünk meg egy dvd-t. Mondtam nekik, mert ők a westendbe voltak, hogy oké jöhetnek hozzám, de induljanak el és itthon találkozunk. Ide értünk egyszerre és persze nem volt dvd nézés, mert Dóri be volt zsongva és kockult mint mindig, és régi képeken nosztalgiáztunk. Jah és persze érdekes dolgokat tudtunk meg.........:) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr522008199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása