Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Robot rock

2010.05.09. 01:05 Little Girl:)

 

Átmentem Dórikához készülődni, kb 5-re értem oda és mégse maradtam a küszöbön...:D Vittem egy kis itókát... agyarán egy kis martinit és egy kis metaxát, hogy ne maradjuk szomjasak:D Készülődtünk, haj, smink stb. Úgy lett volna, hogy a csapat deákon talizik csak esett az eső meg minden és dóóó nem akart menni...:S Nem baj végül is mert így tudtunk az Árpád hídnál venni egy kis pótlást..:D Addigra már egy pezsgőt elfogyasztottunk meg a martinit meg a metaxát. Vettünk még 1 pezsit és egy pici martinit, hogy azért ne igyunk össze vissza csak amit már ittunk:D Felpattantunk a villamosra és mégse álltunk a DÜRERIG. Tettünk még egy kis kitérőt a park felé, ott elintézük kis dolgunkat....:D azt bementünk. Nagy meglepetésre bent nem volt szinte senki...nagyon rossz volt pangott az egész. Aztán végre a többiek is befutottak (Viktor,Timi,Betti,Dalma,Jan,Gréta..stb dórika oszt. társ.). Táncoltunk egy jót....az elején az durva volt..:D:D. Vettünk még két pálinkát de megse kottyant, ez miii?D: Dóri valami hülye oszt. társa megőőrült és bőgve neki akart esni a dórinak naooon durva volt. Aztán még oda jött hisztizni egy sort mindenkit beoltott az húzott el, de azért még valami haverjait is oda küldött a Viktorhoz, nagyon vicces volt. Táncoltunk az oszloppal....:D Vége felé már csak azt a kis csicskát hallgattunk, aztán nekem lépnem kellett. Rózsahegyi (akit megveretett) is ott volt azt még gyorsan dórikához vissza futottam megmondani, nehogy itt para legyen:D Viktorkának is haza kellett lépdesnie ezért elvittük egy darabon:D

Képeket majdddd:D

A kezdet Phiai- már nagyon rég keresem az egészet mert mindig csak két sort dudolok belőle:D



 

 

Úgy szégyellem ez betett nekem
tequilát hetet nekem
aki lát vetet nekem
be ne tedd az Akelát
mert nem lesz aki ellát, INKÁBB
hozz a kurva szét
hogy legyek hullva szét
hozz egy kurva széket
eléd tárom a durva pszichét
még csak most iszom az első curasso-t
kula zene szól de már nem értek egy kurvaszót
add a hamutartót
kérek egy staubot a muttertól
vagy attól a brutál drukkertől
előtte belém nem rúg kettőt
ne legyél punnyadt kollega
kell egy pina-colada
behívom a pinát kólára
mer a pin-kódodat látom
a spinkódodon látszik, hogy
a dákódodat unja
bepunnyadt a dzsódodon
mert a szöveged is ódodon
vedd ez a kódodat
ott a komódodon
elvesztem a fonalat
de megjön ariadne
elmehetnék veled mondjuk
arivagy de had ne
úgysincs nálam annyi amennyit ali adna
mármint anyagiakba
de anya ne ijjedj be
marad anyag a jattra
a nyavaja tudja marad-e
apróm a jattra
a mélabúra alibi a malibu
menni mint a féllábú
alibiz mint a falábú Deák-Bill ballába
most akciós a Billába
benne felejti a bulába
ne spórold a stró rum
nincs elöttünk a római forum romanum
a jo marijuanától
Romául va' beírunk a fórumba romául \m/



A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr741985485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása