Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Élet nagy miértjei!

2010.02.15. 13:23 Little Girl:)

Tényleg, jó kérdés miért nem írok minden nap, az is kérdés miért nincs kedvem oldalak fogalmazni ide, nos, a kérdés egyszerű. Mert frappánsat, érdekeset, figyelemfelkeltőt, hosszút, teccetőset szeretnék írni és ez olykor nem lehetséges, hacsak ki nem színezzük a történteket egy kissé. Csak mind ezt minden elég nehéz, mert minden nap csak 24 órából áll sajnos. Megnézték a blogomat íjász csapat társaim vagy csak egy ember nem tudom valójában. Persze nála is megjelent az a kritika, hogy helyesírás fontossága. Tényleg fontos csak nem a legfontosabb. úgy vagyok vele, hogy aki jót ír annál nem a legfontosabb a helyesírás, nem elhanyagolható persze. Félre értések ne essenek, nem mondtam, hogy jól írok, mert nem így van sajnos. De ez is egy álláspont.

Bevezető rizsa után rátérnék arra, ami történt velem egy hét alatt. (csak a lényeg)

Voltunk Dórival A38 hajón grenma koncerten, mire oda értünk már nem voltunk szomjasak. Tetszik érteni??:D na tehát nem voltunk túl józanok, de túl jól se voltunk. Előtte átmentem Dórikához készülődni, és megcsinált emonak:D (póthaj, ruha stb.) nagyon élveztem, mert belenéztem a tükörbe és nem ismertem magamra, nagyon király volt. A koncert király volt, csak nagy volt a pogózás, ami nem is volt baj csak belelöktek a nagyobb és durvább pogóba, ami elég rossz volt. Body surf is volt, egyszer már én is fel akarok oda kerülni az milyen poén már nem?? :D. Rengeteg képet csináltunk és dóri kollázsba szedte őket ezért külön örülök a fejének.,:D.  Vasárnap megnéztem szintén dórikával a valentin nap című filmet, ami enyhén szólva csöpp-csöpp volt, de a vége volt a legjobb.:). Ma meg itthon dekkolok, mert reggel édes szüleim láz gyanújával itthon marasztaltak. Olvastam New Moont (nem az enyém csak kölcsön kértem) nehogy valaki azt higgye, fan vagyok.:D  Egy-két idézetet megérdemeltek meg 1 képet is. Majd elfelejtettem a vers Szedlák Anna művésznőtől származnak:) és a képet Dóra Máté agyalta ki.:D

 

 

Van hogy!
Néha,
olyan nevetséges a világ.
Néha,
a célodhoz kevés a tudás.
Néha,
a legbölcsebb dolog a futás.
Néha,
az egyszerű is lehet csodás.

Sokszor,
te is többet akarsz, mint kéne.
Sokszor,
kevés az is, ami a tied.
Sokszor,
semmit sem ér a józan eszed.
Sokszor,
döntenek majd helyetted.

Soha,
ne gondold, hogy meg kell változnod
Soha,
ne érdekeljen más mit gondol.
Soha,
ne mondj olyat, mi nem szívből szól
Soha,
ne feledd azt, ki veled jó volt.

Mindig,
énekelj, ha megbánt valaki.
Mindig,
tedd azt, mi legjobban boldogít.
Mindig,
tedd azt, mi jó kedvre derít.
Mindig,
állj ki azért, aki veszít.
 

Szedlák Anna
 

 

petrával

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr271760065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása