Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

A sok pia

2010.01.30. 16:41 Little Girl:)

Ma szombat van, tudom-tudom, hogy már vagy 1 hete nem írtam  de se időm meg se kedvem nincs mostanság. A tegnapi napom a suliba katasztrofálisra sikeredett, mert rossz kedvem is volt és erre még az is rátett, hogy elvették a csatomat és 2 óráig nem adták vissza egy kicsit kiakadtam. Már nagyon vártam az estét, mert glamba mentünk.

Előtte összefutottam Norbival és adtam neki még pár szórólapot a mai partyról, dumáltunk egy, keveset mert össze futottunk a haverjával meg a barátnőjével. Fél 8-kor taliztam Dórival meg a többiekkel, vettünk egy kis itókát csak a matchban nem adták ki:S Megvettük a Margit hídnál. Betti (Dóri osztálytársa) sikeresen arcon vágta magát a gyümölcslével és olyan képe lett mintha arcon vágták volna. Dalma is befutott szintén Dóri osztálytársa, na meg persze Timi is ott volt. Addig ittunk, amíg nem voltunk már szomjasak és ez sikerült is. Annyit pörögtünk, hogy a vége felé, vagyis nekem a vége felé, mert én hamar leléptem, mert ma is ugye party, már punnyadtam csak.

 

Asszem ennyi:D

csók

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr431715102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása