Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Lelkiismeret

2010.01.12. 22:35 Little Girl:)

Tudom, hogy ez a cím nem túl megfelelő mert ez inkább egy emberi tulajdonság a lelkiismeretes szóból, de most erre a napra ez jellemez engem. Sztrájk volt ma, de én mindenképp be akartam menni a suliba, mert színház történelemből akartam javítani. Apukám be tudott vinni, de olyan hamar értem be, hogy egy ideig meg is bántam, hogy bementem. Drámából új darabot kezdtünk, amit mi írunk és a karaktereket is mi találjuk ki, elég vicces, mert én speciel egy PUNK-ot fogok alakítani már alig, várom, hogy elkezdjünk szöveget írni meg ilyenek. Edzésen is voltam, persze kaptam egy kis fejmosást, hogy ha el akarok érni valamit, azt komolyan, kell csinálni és nem csak úgy. Végülis ebben van valami, mert vagy csinálom, vagy nem...

 

puszy

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr291668982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása