Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

A kutya az ember legjobb barátja

2010.01.10. 19:35 Little Girl:)

Látogatást tettünk Pilisvörösvári telkünkre. Mellénk szegődött egy hászki féle keverék kutya. Nem ismertük, sose láttuk még ezelőtt, de nagyon barátságosnak tűnt. Nagy sár volt apukám akkorát esett, mint egy ólajtót. De az volt az érdekes, hogy a kutyus azonnal ott termett és segíteni akart, és addig nem ment el mellőle, míg fel nem állt. Egy hangját nem hallottuk, tökre be volt tanítva tök aranyos volt. Hazafelé Corába is beugrottunk és tudtam venni horoszkópos könyvet, mert valami hülye facebookos teszt azt mondta olvassam el a horoszkópom:D Itthon elvoltam már igazából nem tudom mit csináltam, de az biztos, hogy 5-kor kezdtem tanulni kb 8 ig. Szeretnék egy kutyát, vagy nagyszüleimhez, de oda csak betanítva.

 

Csókk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr781664814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása