Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

hógolyózás

2010.01.06. 20:16 Little Girl:)

Ma úgy volt, hogy első három óra feleléssel vagy dolgozattal fog elmenni, na, hát ebből csak a német felelés lett, ami 5-ös lett szerencsére. Holnap lesz német dolgozat meg lehet irodalomfelelés és tuti, hogy lesz föcci dogaa. Szóval a biosz témazáró megint elmaradt persze. A tanár néni dugóba került ez által késett 15 percet és akkor már nem volt arca megíratni velünk a Témazárót:) Délután találkoztam, na, kivel? hát Kikivel:D angyalkáztam meg tök hülye voltam, de ő ezt, már tudja, ha nem tudta, akkor most megtudta. Egy jóóót hógolyóztunk, amit már nagyon régen szerettem volna, mert hogyha hó van, akkor azt is kell, ám már amikor az első hó leesett már akkor akartam, csak hát mindig rohan az ember vagy ide, vagy oda.

Mára ennyit drágáim:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr441652501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása