Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Pleasaut day

2010.01.04. 21:31 Little Girl:)

A reggel, nos, úgy indult, hogy nem akartam elhinni, hogy ma suliba kell menni. Úgy gondoltam, hogyha anyukám azt mondja, hogy feküdjek, vissza akkor azonnal visszafekszem. De ez nem történt meg. Nagy bánatomra felöltöztem, hajat vasaltam és már indultam is a suliba. Jó volt látni a többieket 2 hét után, meg jókat dumálni is velük. Sokaknak új haja lett, hajszínt is váltott valaki, vagy csak egy új nadrágot meg táskát vett, ahogy én is:D Biológiából szerencsésen elmaradt a témazáró dolgozat, aminek szívből örültem.:) Fizikát megírtuk, aminek dettó örültem, mert tanultam rá, és nem is volt annyira nehéz. Tesin porig aláztuk a másik két csapatot röplabdából, mert ki a király? Meg a raj? Hát persze hogy mi vagyunk:D jah és persze no, ego:D Délután visszavittem a könyvet a könyvtárba, amit már vagy 1 hónapja vissza kellett volna, egy kis fáziskésés nem baj:D na mit is mondhatnék még, ez egy szép nap volt:)

 

Legyetek jók vagy ne, édes mindegy nekem:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr191646627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása