Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Próba és bolyongás

2009.12.14. 22:08 Little Girl:)

Első órában osztály fényképezés volt, és egyéni is szerintem jól sikerültek a képek csak kb 3x kellett ujat csinálni mert mindig valaki betoppant. Utána volt egy irodalom amin egyhén szólva figyeltem egy kicsit..:) Próbálni elmetünk az Ady művelődési házba. Vissza mentünk a suliba bár feleslegesen mert elengedtek minket az utolsó 3 óráról. Ezért elmentem a kikába mert apukám ott volt és lehúztam egy kis pénzel mert mentem a 9.-kerületbe egy animés boltba. Oda értem de nem nagyon  találtam meg az utcát azt megkérdeztem és oda találtam végül. Vettem egy pár dolgot ott aztán haza felé vettem az irányt, egy csibe szendvics társaságában amit egy éjjel nappaliba vettem:D Ezt nem tom minek írtam le de azért le írtam:D Nah jó már látszik hogy elég fáradt vagyok, megyek is.

Csók és szép álmokat:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr611598542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása