Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Szerencse pénz

2009.11.25. 21:38 Little Girl:)

Ma az osztálytársammal ellógtuk az első órát. Westendben kötöttünk ki. Reggeliztünk a mekiben (hozzá teszem, hogy én most reggeliztem először ott.) Második óra az osztályfőnökkel volt, de nem vette olyan "véresen" a lógást. Mert előtte felköszöntöttük névnapja alkalmából.

A címről még nem is beszéltem hát épp ideje. A lényege, hogy  a westend vízesésbe beledobtunk egy szerencse pénzt, azaz egy 5ft-ost. Azzal a hittel, hogy a mai napunk szerencsésen fog telni. Az eleje jól is telt, de a folytatás már nem. Írtunk, földrajzból, ami szerintem nem lesz olyan túlzottan rossz. A nap folytatása H1N1 oltás plusz egy félre sikerült randi...(de ezt nem kívánom kifejteni).

H1N1 vakcina

Beoltottam magam az új típusú influenza ellen, de egyszóval nem érte meg. Van persze pozitívuma, de persze sok negatívuma is. A karom szinte bedagadt és majd kiszakad a helyéből. Két hétig védtelen vagyok az influenza ellen, sőt jobban leterheli a szervezetemet, mert most sokkal gyengébb, mint általában. Bulizni se nagyon akarnak elengedni emiatt, mert még elég rosszul vagyok. Szóval én nemmel szavazok, de valahol az eszem mélyén tudom, hogy ez jó dolog.

Erről ennyit

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr21564992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása