Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Álmosító kedv

2009.10.21. 21:47 Little Girl:)

Ma nagyon álmos voltam suliba, egyszerűen mert közeleg a szünet és már kicsit leeresztettem nem értem kicsit olyan, mint egy régi lufi ami a szobádban lóg a szülinapod óta és már tökre összeszottyadt. Nem voltam fáradt vagy ezt nem tudom hogy fogalmazzam meg olyan érzés volt hogy mintha az agyam fáradt volna el, tök durva volt. Mostanra már kicsit az agy működésem is vissza lendült a helyes gyorsaságba. Szerencsénkre elmaradt az utolsó két óránk, így már 3-ra haza értem. Tévéztem egy kicsit aztán tanultam földrajzot meg németet mert holnap felelek meg dolgozatot is írok az utolsó nap....ahogy Anna mondaná "csúcs"... Na jó ennyi épp elég mára, még úgyis maradok a bulit szervezni de már csak msnen. Csóóók

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr661468101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása