Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Winter

2009.10.14. 17:48 Little Girl:)

Tényleg lassan a télhez hasonló időnk van mostanság, ma már a téli kabátomban voltam suliba. Na ezt azért nem gondoltam volna,  hogy októberben már decemberi idők lesznek. Hát igen rosszabbul élünk, mint négy éve...milyen igaz. Ma Tusi is ellátogatott az iskola falai közé, de azt nyersen megjegyezném hogy jó volt látni, mondjuk én mindig örülök neki:D Huh ezt most megfogja jegyezni ha elolvassa mai bejegyzést:) Haza felé egy elég érdekes utazó társam volt. Informatika tanárommal jöttem az előkelő Óbudába mert magától nem talált volna el:D Most megírom a dráma elemzést, színháztörire és vissza jövök de blogot már nem látogatom meg...úgyhogy CCCCsóók:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr381450223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása