Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Egy kis lelkizés

2009.09.28. 20:41 Little Girl:)

Nagyon álmosan teltek az órák a suliban, tehát nem is nagyon elmékszem rá igazából. Az utolsó óra úgy nagyából megmaradt mert az tesi volt és legalább felébredtem. Röpiztünk amit szeretek is, az elején még ment valahogy jókat is nyitottam. De a vége felé már-már elég gyengéket ütöttem, sőt  ami azt illeti bele se ütöttem a labdába:) Még így is a mi csapatunk gyert fölényesen, tehát Anna jó csapatot választott:D Amíg a másik két csapat játszott akkor végre volt alkalmam egy kicsit lelkizni Annával mert neki ezt a depis korszakot nem is meséltem csak látta rajtam. Ő is nagyából ebbe a helyzetbe van és őt is megviselni a dolog mint engem, dehát ezek a tini szerelmek elmúlnak vagy nem, addig is csók a családnak:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr21413955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása