Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Jó reggelt minden kedves látogatónak- beteg dolog éjjel 1:11 perckor ilyet írni de én akartam lenni az első.....

2009.07.24. 01:11 Little Girl:)

Tudod beteg dolog ilyenkor jó reggeltett kívánni, amikor még a nap se keltett titeket dehát már péntek van és ugyebár még ma nem írtam blogot. Gondoltam én keltelek titeket bár tudom hogy nem azzal kezditek a napotokat hogy szánalmasnak mondható blogomat olvassátok ezzel nincs semmi probléma. 0:57 perc van a szél nagyon süvít oda kint, szinte megsüketülök ijedtemben nem csak a félelmtől de a hangoktól is. Szegény árva citrom ültetvényem bevettem az ablakból ahova drága jó anyám tette hogy egy kis napfény érje a szerencsétlent. De be vettem mert nem tudom mi lett volna belőle......bele se merek gondolni. Elöbb kinéztem mert drága szüleim is felébredtek erre az orkán erejű szél csapásokra. Kimentem hozzájuk hogy ne féljenek, meg vigyáztam hogy ne hogy a szobám közelébe merészkedjenek mert még a gép persze be van kapcsolva amit most ránézve az órára círka 3 órája kellett volna kikapcsolni és ha lebukok akkor könnyes búcsúval kell megválnom a laptoptól amihez nincs túl sok kedvem. Nem bírom nagyon hangos a szél, most sajnálom szegény szerencsétlen dinnyés fiut, akinek most is állnia kell a sarat mert nyári munkán van itt, hogy legyen pénze a tandíjra persze szánalmasan kevés béréből amit itt keres meg, tudja hogy nem lesz pénze. De kedves barátnőjének be akarja bizonyítani hogy ő mennyire férfi de ezt tőle kell megkérdezni (mert ez csak egy feltevés). Már 1:08 percet üt az óra most hálát adok az úrnak hogy nekünk nincs inga óránt mert,  tudásom szerint az minden órában dong egyet vagy kong vagy valami ilyesmi hangot ad ki magából és az nem lenne jó, mert nővérem még az óra kattogásától se tud aludni. Lehet mégis jó lenne mert akkor nagyobb lakásunk lenne azért mert annak nagy hej kell. Végülis azért nem olyan kicsi a mi lakásunk pont jó. Tudjátok hogy szól a mondás sok jó ember kis helyen is elfér.

Ahogy mondtam már az elején is JÓ REGGELT KÍVÁNOK:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr171264216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása