Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Méhecske-ZP

2009.05.30. 22:18 Little Girl:)

Voltunk ugyebár tegnap a zöld pardon nevezetű hát hogy is fogalmazzak, buli helyen. Jó volt minden csak későn kezdett beindulni a buli, meg volt egykis incidensünk a biztonsági őrökkel a bujutásnál, mert nem lehet innivalót meg enni valót bevinni ezt nem tudtuk ezért megpróbáltuk a kapunál persze a táskát kikelett nyitni és nem hitték el hogy csak hajvasaló van benne jól leüvöltöttek minket hogyha itt hazudozunk akkor menjünk a sor végére nah de a sor a hídtól kezdődött, még a be is oltott hogy a méhecskés pulcsimmal "takarodjak" (kicsit finomabban de ez volt a lényege) a sor végére. De azért mi se voltunk annyira elvesztettek egy kicsit ettünk, meg ittunk a hozott cucból azt arra gondolva hogy majd jó lesz akkor amikor kijövünk éseldugtuk egy bokorba:D Aztán elvoltunk mint nyuszi a fűbe, szét ráztuk magunkat mint a pultos a koktélt.

A mai napom is jó volt mert nővéremmel elmentünk ingyen szoláriumba és mivel én még nem voltam ilyen helyen kicsit izgatott voltam..... de nincs benne semmi nagyszám csak paráztam mert régebben láttam a végsőállomást és mint tudjuk abban pont bennég két csaj a szoláriumba.... de végülis kijöttem mert akkor most nem tudnék blogot írni feltett lábakkal:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr641153959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása