Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Leves főzés-Vásárlás-Találkozás húha ez egy nagy cím lett:D

2009.05.25. 21:46 Little Girl:)

Na azta most mindent el kell mesélni ajjaj mi lesz itt, esetleg vér fog folyni na remélem azért azt nem engedhetem meg magamnak, mert én mindent nem tehetek meg. Akkor kezdem is ma korán végeztem mert nem volt kommunikációs tanár egy cseppet se bántam elhihetitek:D Haza jöttem gyorsan megnéztem egy film letöltő programot de nem nagyon találtam ezért hagytam a fenébe, elmentem vásárolni mert még volt a régebbi vásárlásból 5000ft. Vettem egy napszemüveget (már rám fért mert a nővéremét használtam), alapozót, és egy toppot mert pénteken megyek zp-be:D Jah és még utoljára de nem utolsó sorban találkoztam egy ismerősömmel amit természetesen megint nem részletezek.......:P

ui: Nem bírtam a vacsit, ezért levest főztem leves kockából...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr831143577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása