Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Egy nap itthon

2009.05.06. 22:25 Little Girl:)

Utolsó nap a szünetből így értékelni fogom a szünetem, ebben a szünetben sokat voltam a barátnőimmel név szerint Emma és Dóri szinte minden nap találkoztunk. Szinte minden nap csináltam valamit és ez boldogsággal töltött el hogy szánalmas kis életem minden percét kihasználom, kiélvezem. Ma például egész nap itthon voltam de nem vakartam a seggem hogy de unatkozok mert elfoglaltam magam, kiporszívóztam a lakást, felmostam mindenhol és utána jött a megérdemelt pihenés. Beültem a kádba és még egy arc pakolást is feltettem hogy teljes legyen az összhang. Délután felé hazajött a nővérkém és sütit sütöttünk csak a lényeges alapanyagok hiányoztak mint például a tojás de nem estünk kétségbe mert átmentünk a szomszéd nénihez aki örömmel adott ami kellett nekünk, de a végén kapott a linzerből kóstolót. Elkezdtem 2 könyvet olvasni egyik kötelező: Shakespeare, Machbet és a Zabhegyezőt. Most még pár idézetet ide biggyesztek a suli naptáramból aztán mára ennyit.

Csak a szeretet, a csodálat, a tisztelet változtatja az embert emberré.

A bölcsesség nem a fejünkben, hanem a szívünkben rejlik.

Fontos hogy az ember mindig megtegye amit lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr271107157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása