Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Esős idő

2009.03.29. 18:14 Little Girl:)

Reggel óta ilyen sza** az idő finoman szólva. Ma voltam westendbe uncsi napnak igérkezik ez a mai meg még hátha történik valami a mai napon szóval még írni fogok...Jah és naptárral és videóval bővült a blogom, előre is hogyha valami durva vdeót látsz ezeket nem én raktam fel mert a gép ezeket dobja ki a videókra.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr711033451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2009.03.29. 18:42:47

Jobb is volt tegnap a kedvem, mert sütött a nap...:)
Üdv itt a blogozók közt!

Little Girl:) 2009.03.30. 20:21:57

Köszönöm a kommantet végre valaki ezt a lehetőséget is látta és ki is használta:D Neked is van blogod?

kicsi bogár 2009.03.31. 06:48:29

Ha a nevemre vagy a kommentező nevére helyezed az egeret, ott van a névnél, hogy /kiírja/ nézd meg az adatlapját, és onnan megtudhatod, van-e blogja az iiletőnek.
Azt hiszem úgy találtam rád, hogy a blogajánlóban voltál és Rád kattintottam.
Én is köszi, hogy írtál, van blogom igen, a versike hirtelen jött ki belőlem, régebben talán jobbakat írtam, de az már a múlt...
Na, ötletet adtál, nekem nincs is Indavideóm. Ügyes vagy, hogy beraktad, nem minden esetben sikerülgetnek ilyen dolgok nekem. :) De, majd megpróbálom ezt is.

Little Girl:) 2009.03.31. 19:26:48

Többnyire verseket írsz? Írtál régebben és meg vannak írj már nekem lécci egy-két ilyet kiváncsi vagyok:D

kicsi bogár 2009.04.01. 18:17:16

Nem, nem írok már verseket, sokféle blogot írok, különféle témákban...
nagyon szeretek írni! Szeretem a zenét, verseket, másokét, én csak ritkán írok, ha hirtelen valami megfog, vagy szomorú vagyok, akkor szoktam csak. A régi verseim nem annyira jók szerintem, mint itt a blogozók között vannak nagyon tehetségesek! / De, ők nagyon fiatalok, én már nem annyira vagyok fiatal./ Én inkább írásban, posztban írom le ami bennem van. Az érzéseimet!!! :)

Little Girl:) 2009.04.01. 20:27:50

Ha nem sértelek meg hány éves vagy? Bocs hogy így telibe találtalak ezzel de érdekel hogy mennyi az a nem fiatal:D Engem az idézetesdi nagyon-nagyon ritkán fog meg az az elején látszik a blogban mert ott írtam a "BRAZILOS FILMNÉL" nem ez a blog bejegyzés de erről szól. Mivel foglalkozol? Milyen témákban írsz blogot?
süti beállítások módosítása