Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Happy Birthday

2009.03.10. 20:57 Little Girl:)

Ma miniszoknyába mentem kicsiptem magam persze, hát egyszer van az embernek szülinapja. Ez egy jó nap volt nem tudom igazából mert minden olyan zavarosnak tűnt  mert egyszer volt dolgozat aztán elmaradt, tesi helyett föci volt , nem írtunk fizikából stb:D De ez azért nem volt túl rossz. Bementem kaptam sok ajándékot de jóóó volt. Haza felé rámkacsintott egy öreg bácsi, egy fiu elkérte a számom, egy másik fiu oda adta a mekibe az msnjét:) Jó volt ez a nap...

Itthon is kaptam pár ajándékot:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr74994551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása