Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Everything tell

2010.11.16. 21:57 Little Girl:)

Jó rég nem írtam igaz, de akartam jó ez is gyér indok de ez van. Az őszi szünet úgymond unalmasan telt de viszont kiolvastam a Harry Pottert ami valahogy megkönnyebülésel töltött el. De viszont sokat sportoltam; ugye az alap 3 edzés, úszás,futás, biciklizés.

Az utána lévő hét valahogy nagyon gyorsan eltelt aminek nagyon is örültem. Viszont az edzések mostanában kezdenek fájdalmassá válni mert a jobb csuklóm fáj és már az edző is azzl rágja a fülem, hogy menjek el, de banyek utálok orvoshoz menni..:S Előző hét hétvégén nagymamámnál üdültem, jobban mondva tanulás félét csináltam mert nagyimmal volt egy kis nézeteltérésünk és nem nagyon beszélgettünk ez annak is betudható, hogy nem engedett el egyik barátommal találkozni (nagyim szomszédjával), mert hogy rajtuk van a felelősség és egyebek, de elakartam menni ezért max fél órába belementek....:S de azért jól eldumáltunk:)

Mai időszámításunk: Töri 3-mas, majd kijavítom:) Drámán impróztunk és tök vicces jelenetek alakultak:D

 

Annának BOLDOG SZÜLINAPOT:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr602453597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása