Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Az elmúlt pár nap

2010.11.04. 15:26 Little Girl:)

Nem írtam minden nap, mert jobban szeretem egybe írni a dolgokat így többnek is tűnik..:D Hétfőn voltam apukámmal a dagály uszodába és úsztam egy kicsit lehet, fogok járni hétvégenként. Kedd felé, találkoztam egyik sulis társammal, Zolival jót dumáltunk és sokat sétáltunk hegynek fel és völgybe le. Utána siettem edzésre, ami nem volt túl izgalmas inkább magányosnak mondanám, mert az egyik csapattársammal nem vagyok mostanság túl jóba, meg én más táblára is lőttem, mint a többiek. Szerdán: mivel apukám most szabin van így vele töltöttem a napot, különböző ügyeket intéztünk gumi gyere meg ilyenek. Végre kiolvastam a Harry Potter 5.-részét. Este Dorinával és Dórival tartottunk egy laza csajos estét kibeszéltünk mindent és mindenkit, sőt még pasiztunk is (nem ön szántunkból), oda jött 3 ""helyes"" gyerek, hogy Zsámbékról jöttek és ismerkedni akarnak kinéztek vagy 12 évesnek, egy pár ártatlan megjegyzésemmel leráztam őket nem tudom mért nem tetszett nekik a beszólásaim.:D Csütörtök: Apukámmal bicikliztünk, délután meg edzés lesz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr152423300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása