Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Egyedül...

2010.10.18. 21:08 Little Girl:)

Mostanában a suliba is olyan egyedül érzem magam, lehet, azért mert másik dráma csoportba vagyok, mint a barátaim, vagy lehet, nem nyílok meg eléggé. Erre az lenne a válaszom, a  ha feltennék ezt a kérdést"miért?", hogy én nem nyílok meg akárkinek, aki nem tud kinyitni azzal nem, tudok beszélgetni, jó most ez egy kicsit kusza megfogalmazás, de ez van. Barátságos természetű vagyok, de ha nem nagyon kérdeznek, akkor elvagyok egyedül is, de nem túl jól.

Délután elmentem vásárolni, mert már kellett egy új farmer. Jant hívtam, de nem ért rá, kár, mert így megint csak egyedül voltam... Dórival és Danival is összefutottam. Mekibe kajáztam, nem volt rossz az a helyes pasi a másik asztalnál...:P:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr772382059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása