Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Vodka és zsebkendő

2010.09.18. 22:43 Little Girl:)

Reggel az asztalon egy vodka és egy csomag zsebkendő volt. Ahogy Dani mondaná: az egész éjszakát jellemzi. Minden volt, tánc,duma,zene,piaa,torta*gyertya..sírás, még több sírás vigasztalás, hosszú séták, és sok eső:D

1 hete szerveztem Dórikának a félig meddig meglepetés bulit...mert úgy nem mertem, hogy semmiről nem tud. Előre kimentem Jannal meg Viktorral aminek őszíntés szólva nem volt túl sok értelme. Bettiék nem bírtak tovább várni a Dóriékra így elindultak elöbb és persze ki kellett mennünk eléjük. Mire jöttek Dóriék addig még egy barátok közt butulás is belefért.

Daniék megérkeztek kb fél 11-kor és akkor elkezdődött a buli úgyértem akkor már ihattunk egy kis "gyümilevet". Zenét is hallgattunk és még énekeltünk is. Hintának is használták a fa gerendát ami persze nem arra való és ez most be is bizonyosodott mert ketté repedt, de a nagy (észek azaz mi) összecellukszoztuk. Persze utána sírógörcsöt kaptam mert még is az én felelősségem a ház épsége. Utána már sorra kezdtek könnyezni a szemek és a lányok mind zokogtak na persze, hogy pasi miatt. Dóri nagyon elvolt és nagyon észre se vette...nah mind1 végülis az ő bulija. 3 óra körül mindenki bevágta a szunyát ki hol tudott. Círka 6x szólt az ébresztőóra és szó szerint valaki még vekkert is hozott.... Első turnus fél 7-kor ment haza így nem sok alvás után kikisértem őket. Utána pihi egy órát beis aludtam, Dóriék is... tettem vettem rendet raktam aztán őket is elkisértem a buszhoz.

 és Tippli haza apukámmal:)

puszpá

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr752306370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása