Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Old school-One day

2010.09.01. 21:10 Little Girl:)

Eljött ez a nap is amit nem vártunk, na jó azért egy picikét igen. Paráztam egyet mert ugye elment a padtársam és így akkor egyedül kellett volna ülnöm de mivel tavaly sokat firkáltunk a  padokat ezért az igazgató kicseréltette a mi termünkbe régi 3 személyesre aminek nagyon örültem mert a barátnőimmel ülhetek.:)  2 ófő volt megtartva. Tippliztem haza és ettem finom rakottkrumplit.:D Dórival elmentem füzetet venni mert Ő még nem vett, euro centerbe kajáltunk és tüzöltókkal szemeztünk vagyis ők legeltették rajtunk a szemüket...amit megtudok érteni. (NO EGOO):D Gyorsan leléptünk de ők persze követtek minket, aztán valahogy sikerült elslisszolni előlük és a kijárat felé vettük az irányt ahol rágóautómatáztunk, de rögtön arra felé jöttek a tüzoltók legalább leesett nekik hogy még nem vagyunk nagyonk.....:D Gergővel találkoztam Margit hídnál és dumáltunk meg sétáltunk, csak túl hulla voltam nem voltam sztem túl jó társaság.

Pusz pá:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr372265444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pesi 2010.09.08. 21:10:06

One day az egy nap, az első nap az First Day :D

Little Girl:) 2010.09.10. 17:54:51

Ezt már megbeszéltük, hogy egy napot akartam írni:D na pusszy
süti beállítások módosítása