Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Anyu+shopping na nee:D

2010.08.30. 20:50 Little Girl:)

Délelött átjött Gergő, mert úgyse volt itthon senki és legalább együtt lehettünk nyugodtan. Mi után elment mert sajnos hamar bekövetkezett ez is mert tankönyveke ment venni. Bicóval elmentem füzeteket venni, mert így legalább sokat szöszöghettem mert apummal nem lehet füzetet venni mert kicsikét türelmetlen. Elvoltam egy kicsit itthon aztán anyummal meg egy barátnőjével találkoztam. Van egy bolt a Nyugati pályaudvarral szemben ahova betértünk és ott nagyon kellemes a társaság vagyis az eladók. Felöltöztettek egy csomó cuccba, persze mindeggyik jól állt szerintük....jó,hát most ez a dolguk mindenra azt mondják, hogy szupi. Azok közül eggyiket se vettem meg mert azért elég drágák voltak, anyum akart volna venni de most érted minek?! Erre azt szoktam mondani, én csak olyan cuccot veszek amire tényleg szükségem van. De azért aranyosak voltak velünk, mert egy pólót azért sikerült vennem. Amikor már megéheztünk átmentünk a Westendbe és kajáltunk egy jót, utána tippliztünk haza.

 

csók puszi pá:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr692261540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása