Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Rongybaba

2010.08.26. 21:47 Little Girl:)

Negyed hétkor utoljára Júniusba keltem amikor suli volt, de ma muszáj volt mert fodrászhoz akartam menni. Szomszéd srác tanuló fodrász és pár hete megkérdezte, hogy nem akarok e kimenni Érdre, hogy levágja a hajam, mondom miért ne. Margit hídnál találkoztunk és Etele tértől mentünk Érdre. Azért nem voltam teljesen nyugodt mivel nem nagyon ismerem a fiút és azért Érdről menekülni nehezebb mint Budapestről:D De szerencsére menekülésre nem került sor. Bedobtunk egy pitét és már el is kezdte a munkát. Volt egy kis problémám mert végül is neki konty modell kellett szóval 4 órát csak azzal volt elfoglalva, hogy kontyokat próbálgatott de végül is jól éreztem magam mert a társaság feldobta a hangulatot. Csak Én azt hittem, hogy azért korábban végzünk és beszerveztem drága barátomat. 3x módosítottam a találkozót mert nem értem volna oda és ez azért szép megjegyzéseket hagyott maga után amiket barátnőm és barátom intézett hozzám. Fodrász után rohantam nagyomhoz, hogy egy kicsit egyek és átöltözzek legalább. Mentem a megbeszélt időre a Margit hídhoz és a villamoson felhív a Dóri, hogy hol vagyok mert a Gergőékkel összetalálkozott és mindenki rám vár...Nah ilyet senkinek nem kívánok, hogy hatan várnak rá és mindenki szinte azért van ott mert rád haragszik....Dórival úgy lett volna hogy partyzni megyünk de én elfelejtettem pedig már megvolt beszélve. Haragudott is..:( Gergőnek kinyílt a csipája mert azért szépeket beszólt amit meg is jegyeztem neki. Bemutatta legjobb haverját és a barátnőjét. Elmentünk a kopaszi gátra egy kicsit pihizni és kiszellőztetni a fejünket, egyet sajnálok hogy keveset dumáltunk úgy négyesbe áhh majd legközelebb.

csókolom:)

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr192251827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása