Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

Irány a Balaton!

Idézetek

Lengyelország

2010.08.09. 11:39 Little Girl:)

Lengyelországban sütettem a hasam egy hétig, najó ez nem teljesen igaz, mert ott azért más volt a klíma, mint idehaza. Mondjuk azt, hogy nem vettem fel rövid nacit csak a hotelben:( Reggelik svédasztalosak voltak, amin elég gazdag választék volt. Minden nap voltak fakultatív programok, amire igyekeztünk mindegyikre menni, de azért egy zsúfolt napok voltak, de tetszett, hogy mindent meg akartak mutatni nekünk. Hétfőn indultunk Budapestről, első megállónk Besztercebánya volt ahol szép képeket csináltunk, mert mikor nem:D Árva várába is voltunk és már rögtön nem lettem árva...Zakopanéban álltunk meg legközelebb és ott megsétáltattak minket a jellegzetes faburkolatú házacskák közt. Estefelé mivel nekünk nem volt vacsink a szállodába így besétáltunk, hogy harapjunk valamit. Megismerkedtem egy fiatalemberrel, aki nagyon szimpatikus volt már az első perctől fogva és este még keringőztünk is, mert ugyanis ő táncol elég rég óta. Második nap tutajozni vittek minket, ami felejthetetlen panorámát foglalt magába. Gubalówkáztunk is és a közeli piacteret is megcsodáltuk és szert tettünk néhány apróságra. Harmadnap tetszett a legkevésbé. Megnéztük a Mária templomot meg a Wawel épületegyüttest. Délután sóbányába mentünk. Legjobb terem a Kinga-kápolna ahol még csoportkép is készült rólunk. Negyedik nap délelőtt meglátogattuk kabinos felvonóval a Magas -Tátrához tartozó 2000méteres Kasprowy Wierch-et. Délután meleg váltás következett, mert ide taxival mentünk és a buszunk a hotelnél várt minket, így aki nem akart jönni az itt kiszállhatott. Morskie Okohoz vezetett a következő utunk, ami 13 km-re volt a gyülekező helytől, nos, ezt valaki lovas kocsival tettem meg valaki, azaz én meg a Gergő gyalogosan nagyon izgi volt, mert mindig mást láttunk a körülöttünk lévő helyeken. Forrásokból ittunk és kitartóan felértünk a csúcsra..:) Egy közös cél kilőve:) Itt ittunk egy sört meg ettünk egy kis csipszet és folytattuk vissza az utunkat, de itt már a lovas kocsit választottuk.  Este egy jó fürdés a jakuzziban...:D Ötödik nap viszont nem mentünk a többiekkel sehova így lehetőségünk volt egy kis szabad vásárlásra Zakopane centrumába. Vettünk elég sok mindent. Este koktélozás és beszélgetés:) Utolsó nap reggeli aztán indulás haza elbúcsúzás a magas hegyektől és a fenyőerdőktől. Megálltunk még Lőcsén ott megnéztük a szégyen ketrecet és a Jakab templomot. Volt még egy megállónk, de az már csak olyan fényképezős volt meg WC szünet.:D

Nagyon jól éreztem magam ezen az egy héten, mint a programokkal, mint a társasággal meg voltam elégedve szó szerint. Még ismerkedtem is lehet, hogy ez hosszú távú dolog lesz......:)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.