Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Közhírré tétetik

2010.03.28. 12:51 Little Girl:)

 

Réges-régen amikor még édes nagypapám is alig-alig töltötte be 12. életévét. Akkor a falujában, pontosabban Alagon ami a mai Dunakeszi közelében található. Úgy tették közzé a híreket amik a falu lakóinak fontos lehetett, hogy kiállt a kisbíró dobbal a kezében és elkurjantotta magát és közben dobolt, aztán arrébb állt pár száz méterrel azt ott is ugyan így tett,  szóval a falu lakói értesültem a hírekről.      

Egy-kis bevezető után el is mesélem mi történt velem a hétvégén. Pénteken azaz 26.-án meglátogattam a dürer kertet Dórival, és Tacsival. Most jöttek haza Hollandiából féltem hogy nem engedik el őket de mázli hogy, igen.

B.N.F. koncertre akartam oda érni, mert nagyon kíváncsi voltam. Ismerem az egyik tagot csak már nagyon rég beszéltünk. De lehetséges hogy megismert mert direkt előre mentem csápolni:D Amikor már egy másik zenekar volt akkor ment ki és összefutottunk és dumáltunk:)

Másik zenekarból is ismertem egy tagot ő oda is jött puszit adni tök jó  hogy, ismerem őket:D

A.F.C. bizony afc se maradhatott ki a sorból persze ott is csápoltunk csak akkor már Tacsi és Dóri is rá talált a választottjára:D Egyedül voltam de nem bántam mert jó volt nézni őket olyan aranyosak voltak:)

B.N.F.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.F.C.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr511889325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása