Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Farsang

2010.02.26. 23:16 Little Girl:)

Ma eléggé laza nap volt a suliba, így én is bementem. :D Be kellett öltözni osztályonként valami stílus feelingbe. Zombik voltunk és egy Michael Jackson számra nyomtuk, elég jól sikerült ahhoz képest, hogy én előtte negyed órával tanultam be. Elég sok féle stílus megjelent: pl: görög istenek, szörnyella+kiskutyák, rendőr+rabok, hippik, romlott társadalom, kisdobosok,cowgirl stb. Az igazgató percenként öltözött át, volt rabbi,motoros, jah és a végén önmaga lett:D  Voltak különböző versenyek; activity,zsebszöveg, a harmadikat elfelejtettem...:D. Monociklisek is felléptek, meg pantomimesek is. Összességében jól éreztem magam és a hangulat is csak tetőzött, óráról órára.  A jelmezversenyt megnyertük a bemutatkozásba meg ilyenek abba 3. lettünk.

 

https://www.youtube.com/watch?v=RYrUQItmW4s&feature=fvst

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr661794224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása