Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Fotózás, találkozó, mozi és minden ami egy szombathoz kell:D

2010.01.09. 23:15 Little Girl:)

Ma voltunk Dórival fotózáson. Végülis egy ismeretlen férfihoz mentünk, akit csak party fotósként ismertünk persze csak buliból. Dóri beszélt vele a találkozóról meg mi egyébről. Úgy volt, hogy a westendnél csinálunk képeket, hát ott is csináltunk csak lakáson és nem  a szabadban. Hát a ház elég félelmetes volt, mert egy lélek se volt, bent és amihez be kellett csöngetni a névnél be volt törve az üveg...Nah mind1 gondoltuk azért tovább megyünk. Beengedett minket, jókat dumáltunk és kiderült, hogy nem egy pedofil állat, hanem amit csinál (fotózás) azt komolyan is. Túl őszinte volt velünk néha kicsit nagyon, de egyáltalán nem voltak olyan sértőek a beszólásai. Hullámos hajjal mentem azt ki kellett vasalnom, mert elvileg kócos beütést kelltett nah mind1:D De a hajam még ezek után is utálta. Egy csomó képek születtek, majd a jövő héten megkapjuk, mert még egy csomó dolog van velük.  Mi után elszabadultunk (mert annyit beszélt):D

Találkoztunk Dorinával. Zsófival is találkoztunk volna csak szokása szerint nem vette fel a telefonját és persze vissza se hívott minket. Az elmaradt Karácsonyi ajándékokat pótoltuk:) Jókat beszélgettünk, mindenről és a pasikat is kibeszéltük persze. Fél 3 körül én le is léptem tőlük, mert nővérem elrángatott az Ázsia centerbe körülnézés céljából.

Ázsiában sok jó dolgot láttunk, főleg azt, amit már az elején kiszúrtam a tornacipős övet, egészen beleszerettem, nekem az kelllll:D Körül néztünk felszínesen, azt haza mentünk, mert semmi kedvünk nem volt tovább nézelődni. Kajáltam itthon, aztán már mentem is Dorcsiékkal moziba, mert megbeszéltünk még egy filmet is estére.

A mozi egy nagy sz*** volt, vagyis a film igaza volt a jegyárusnak, de nem hallgattunk rá. Nagyon jókat röhögtünk:D:D

 

 

csóók nektek:)

 

Még hazafelé benéztünk biliárdozni:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr131662262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása